loading...
مدرسه دکتر حسابی قشم
alireza بازدید : 17 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)
تصوير خبر

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از پیشنهاد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس تشکر می‌کنم و قطعا تا انتهای فصل به آن به صورت جدی فکر می‌کنم.

نیلسون کوریا در خصوص پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به وی گفت: زیاد نباید درباره آخر فصل عجله کنم، اما همانطور که بارها گفتم در ایران راحتم. من از پیشنهاد رویانیان که مدیرعامل زحمتکشی است، تشکر می‌کنم و قلبم می‌گوید باید بمانم اما باید همه چیز را به آخر فصل موکول کنیم.

وی افزود: احساسات مردم ایران برای من مثال‌زدنی است و شاید هیچگاه در زندگی فوتبالی‌ام لطف هواداران پرسپولیس را فراموش نکنم، امیدوارم در دیدار مقابل ذوب‌آهن هم یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس همراه با سایر بازیکنان باشم تا با گرفتن یک جام شادی هواداران قرمزپوش را ببینم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام من علیرضا رسانه هستم. این وبلاگ رو از طرف مدرسه مون كه تو قشم،استان هرمزگان هست نوشتم. امیدوارم كه از این وبلاگ خوشتون بیاد.مطمن باشید کلی مطالب خوندنی،آموزنده و كلی چیز های دیگه كه خوشتون بیاد رو براتون به كمك دوستان خوبم می گذارم.لطفا كسانی كه از این وبلاگ دیدن می كنن به بقیه ی دوستاشون هم اطلاع بدن.ما همه از آقای افضلی به خاطر اجازه دادن برای ساخت این وبلاگ ممنونیم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر چه مطالبی رو تو وبلاگ بذارم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 345
  • بازدید کلی : 3,586
  • جدول لیگ برتر

    <!-- Begin ToolsIR.com League code -->
    <script src="http://league.toolsir.com/badge.php?league=iran&fc=333333&tfc=FFFFFF&btc=89B002&bic=686868&bg1=dbdbdb&bg2=FFFFFF&bc=dbdbdb&border=1&gp=1&won=none&drawn=none&lost=none&gs=none&ga=none&gr=1&width=220" type="text/javascript"></script><div style="display:none;"><h2><a href="http://www.toolsir.com/">دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان</a></h2></div>
    <!-- End ToolsIR.com League code -->